Craciunul meu 

   Anul acesta mi-am petrecut Craciunul alaturi de familia mea. In noaptea de dinaintea Ajunului de Craciun o ajutam pe mama la ultimele pregatiri preparand prajituri si adaugarea ultimelor globuri in pomul de Craciun, lucru pe care il faceam alaturi de tata.

   Urmatoarea zi, fiind Ajunul Craciunului asteptam cu nerabdare sa se lase seara pentru a putea iesi afara la o plimbare si pentru a ma reintoarce inapoi acasa sa vad ce cadou mi-a adus Mos Craciun. Odata ajuns acasa am asteptat pana la miezul noptii, pana ce au adormit ai mei, dearece vroiam sa imi despachetez cadoul primit. In prima zi de Craciun am stat acasa alturi de ai mei si am mancat bunatatile pregatite de catre mama si prajiturile pe care le-am preparat.

   A doua zi de Craciun, mai de dimineata am fost cu ai mei la o plimbare prin oras si la mici cumparaturi in cautarea unor cadouri potrivite, dearece urmau sa vina la noi niste rude. Ajunsi acasa am inceput sa impachetam cadourile in diferite ambalaje de impachetat cadourile care erau care mai de care cu diverse forme si desene. Venise seara si noi astempat cu sufletul la gura sa apara rudele la usa noastra pentru a putea petrece un Craciun minunat alaturi de cei dragi si pentru a le putea oferi cadourile aduse de catre Mos Craciun.

   A treia zi de Craciun am petrecut-o cu mai multi colegi din gimnaziu si prieteni din copilarie, nu am facut mare lucru mai mult am stat si am ras, am povestit despre ce cadaouri am primit si cum ne-am petrecut Craciunul. Asa mi-am petrecut eu Craciunul.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog